Un studiu realizat atât în rândul agenților și dezvoltatorilor imobiliari, cât și al clienților interesați de achiziționarea sau închirierea unei proprietăți scoate în evidență nivelul scăzut de încredere dintre cele două părți, cât și soluțiile identificate pentru a îmbunătăți colaborarea dintre aceștia. Conform studiului realizat de Storia – platforma de imobiliare lansată de OLX, agenții și dezvoltatorii imobiliari consideră că oferirea unor informații clare și complete despre proprietăți ar putea îmbunătăți nivelul de încredere al clienților față de ei (53%). Pe de altă parte, clienții menționează că în relația cu agenții imobiliari abilitatea de a negocia în interesul lor (44%) ar influența nivelul lor de încredere, iar în relația cu dezvoltatorii imobiliari menționează pe primul loc calitatea lucrărilor realizate în proiectele anterioare (45%).
„Prin intermediul acestui studiu ne-am propus să dezvoltăm un barometru de încredere în profesioniștii din domeniul imobiliar, oferind agenților și dezvoltatorilor o viziune clară asupra percepției clienților. Intenția noastră este de a pune la dispoziție informațiile necesare pentru a sprijini îmbunătățirea relațiilor cu potențialii clienți, contribuind la consolidarea transparenței și profesionalismului în sectorul imobiliar.
Citește mai mult pe STORIA: